Berita Malaysia

Berita Di Malaysia Update Terkini

Fesyen terlampau ketat Shila Amzah bertudung di Konsert Shanghai

Sebenarnya tidak mudah bagi seorang artis untuk bertahan dalam dunia hiburan di Malaysia kerana mentaliti orang ramai yang lebih banyak berunsur negatif berbanding positif.

Buktinya, penyanyi tersohor negara yang mencipta nama di China, Shila Amzah turut menerima kecaman dan kritikan hebat dari peminat di laman Instagram walaupun bukan berada di Malaysia tetapi di negara orang.


Hanya kerana berpakaian ketat bertudung ketika mengadakan Konsert di Shanghai baru-baru ini, beliau dihina sedemikian rupa oleh segelintir pengikutnya. Tak percaya, korang boleh baca sendiri komen panjang lebar yang ditinggalkan si peminat di bawah.

Kalau benar sekalipun pakaian yang ditampilkan Shila buruk, picing suara lari dan sebagainya, rasanya tak perlulah membuat teguran sepedas itu di khalayak ramai. Ia secara tidak langsung memalukan aktres jelita berusia 24 tahun itu.


Mungkin kerana marah dan tidak berpuas hati dengan komen tersebut, Shila kemudian telah mengambil screenshot komen si peminat dan dimuatnaik di laman Instagram peribadinya dengan caption menyindir "Me-Layu".

Caption itu membuat ramai pengikutnya yang lain tersindir dan tidak menyenangi tindakan Shila. Kata mereka, sebagai seorang penyanyi, dia seharusnya boleh menerima teguran dari peminat, bersikap profesional dan tidak mengaibkan orang lain.


0 Komentar untuk "Fesyen terlampau ketat Shila Amzah bertudung di Konsert Shanghai"

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info