Berita Malaysia

Berita Di Malaysia Update Terkini

Komen Pengguna Facebook Mengenai Isteri Eizlan Yusof Paling Mengejutkan

Susulan dari kisah ‘Isteri Eizlan Yusof Fail Pengesahan Lafaz Cerai‘, kini muncul pula komen pengguna facebook mengenai isteri Eizlan Yusof. Boleh dikatakan komen tersebut menjadi punca sebenar berlakunya gosip mereka bakal bercerai.

Baru-baru ini isteri Eizlan Yusof iaitu Vie Santie telah menfailkan permohonan pengesahan lafaz cerai di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur hari ini. Vie Santie menfailkan permohonan pengesahan lafaz cerai mengikut Seksyen 57 Enakmen Undang-undang Keluarga Islam Negeri Selangor 2003.

Di ruangan facebook, gosip ini menjadi terlalu PANAS dan PANAS sehingga menjadi bualan di facebook. Namun sayangnya sekira mereka benar-benar akan bercerai, ‘10 Gambar Bahagia Vie Shanti Bersama Datuk Eizlan Yusof Dan Keluarga‘ pasti akan dirindui.


Komen Pengguna Facebook Mengenai Isteri Eizlan Yusof Paling Mengejutkan4

Antara respon yang paling mengejutkan kami ialah komen seorang wanita yang dirahsiakan identitinya mengenai kelakuan isteri Eizlan Yusof itu. Namun, sejauh mana kesahihan dakwaan wanita terbabit tidak dapat dipastikan lagi. Tunggu dan lihat sahaja.

Komen Pengguna Facebook Mengenai Isteri Eizlan Yusof Paling Mengejutkan

Kalau punca ini menjadi jawapan kepada persoalan mereka bakal bercerai, pasti peminat Eizlan Yusof akan menyebelahinya. Humm entah, masih pening untuk memeikirkan gosip ini kerana sebelum ini mereka sangat bahagia dan bahagia. Pasti peminat turut bersedih sekiranya mereka memilih jalan yang salah. Semoga berdua membuat keputusan yang tepat demi anak-anak mereka.

Sumber: http://gosipmalaysia.com/2014/11/komen-pengguna-facebook-mengenai-isteri-eizlan-yusof-paling-mengejutkan/
0 Komentar untuk "Komen Pengguna Facebook Mengenai Isteri Eizlan Yusof Paling Mengejutkan"

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info