Berita Malaysia

Berita Di Malaysia Update Terkini

Rihanna's 'career fears'

Rihanna nampaknya bimbang rakaman baru-baru ini berpesta beliau di Coachella boleh memudaratkan beliau tunas kerjaya filem.


Penyanyi Bajan adalah tetap di tempat kejadian parti dan membiarkan rambutnya ke bawah semasa festival muzik tahunan, yang sentiasa menarik nama besar dalam hiburan.
Walau bagaimanapun video beliau memegang objek yang bergolek-up pergi virus, dengan banyak spekulasi ia adalah kokain. Rihanna cepat untuk menetapkan rekod yang lurus, memberitahu pengikut talian bahawa dia telah "mendasarkan" bersama dengan rokok.
Rihanna baru-baru ini bekerjasama dengan DreamWorks pada kanak-kanak filem Home, dan sumber-sumber mengatakan beliau kini bimbang bahawa skandal yang boleh merosakkan peluang beliau bekerja dengan syarikat-syarikat seperti Disney pada masa akan datang.
"Rihanna adalah di tengah-tengah memikat kontrak besar untuk bekerja di [sesetengah] filem mereka. Ia akan menjadi benar-benar hebat untuk kerjayanya. Perkara terakhir yang dia perlu sekarang adalah skandal seperti ini. Dia cuba mengangkat bahu off secara terbuka tetapi diam-diam dia benar-benar bimbang, "kata sumber kepada majalah Grazia British.
Rihanna menyuarakan salah satu watak utama dalam rumah, bersama Jim Parsons dan Steve Martin. Sebahagian beliau telah bertemu dengan pujian kritis meluas, dan kerjaya dalam filem seolah-olah pada kad untuk penyanyi.
Dan juga bimbang tentang masa depan beliau dengan Disney, pemain berusia 27 tahun itu juga dikatakan kecewa bahawa rakan yang akan bocor video.
"Rihanna berasa sangat dikhianati," kata sumber dalaman itu.
Walaupun Rihanna mungkin terhadap kokain, beliau adalah peminat ganja. Dia tidak pernah mengelak daripada tabiat beliau, dan baru-baru ini meraikan 420 hari tahunan; di mana orang meraikan cinta mereka ganja. Dia dimuat naik banyak tembakan untuk Instagram dengan hashtag # 420._Music Pollution
0 Komentar untuk "Rihanna's 'career fears'"

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info